Mobilblogg

Heeeeej! Ligger i sängen och ska snart plugga lite om jag orkar vilket inte är så troligt, men får se.
Hoppade över sista lektionen idag med, jag och inez tog tidiga bussen hem istället, gött. Sen jag kom hem har jag bara tagit de lugnt sen blev de träning vid halv 8. Och under träningen hörde jag hur min telefon vibrerade heeeela tiden och de visade sej vara mina kära klasskompisar som gillar facebook chatten en del, haha. Gillar er ändå! Sen blev de hemåt till varma duschen och om beställningen gick som den ska så är två juicy couture tröjor påväg hem till mej, glad tjej!
Men nae får la försöka plugga lite nu då innan jag somnar, hörs i morgon igen! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0