älskade fredag

hej people! sitter i skolan nu och har precis gjort matteprov. gick la som vanligt, alltså inte riktigt jättebraaaa. lunch sedan tror ja, och tagga orientering sen, woho!!
hann inte uppdatera något igår, kom hem från skolan vid fyra sen drog jag till lollo och sov där. tack för igår lisfis! underbara du! och imorse skulle vi ta moppen till skolan i minus grader och frost, härligt! naaah, vill jag ej påstå. kom lite sent baah, men äch. kom ju fram ialafal.
ikväll får vi se vad som händer, kanske ska träffa lite folk, men får se om jag pallar de idag. feting seg. i morgon blir de ialafal foto dag med lollo om inget annat kommer ivägen. men bloggar nog när jag kommer hem igen. ha en awesome fredag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0