12 oktober

hola! varit en riktigt bra dag idag! hade bara en lektion i skolan sen drog alla nior in till gymnasiemässan, som jag även va på igår med mamma. men fick med mej lite papper och grejer hem idag med. men absolut ingen aning om vad jag ska välja! haha, finns ju hur mycket som helt verkligen, så vi får la se.
men ialafal, drog runt där ett tag med cornelia och inez, träffade lite människor, käka lunch, blinka lite till pojkarna, satte oss på cafet, drog sen till ett annat cafe och fika, sen pendeln till kungsbacka igen, som va fullproppad verkligen! fick ingen luft typ.. haha, blinkade lite till med pojkar, knuffades lite till på pendeln, fick äntligen luft på stationen, bussen tillbaka till skolan, hemkörd av inez, ut på spring/gå tur i det underbara vädret! & oj va bra jag mådde då, lyssnade på go musik och bara vaaa i solskenet, underbart! min dag lite snabbt, awesome day ialafal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0