sunday

varit en lite strulig dag men allt blev bra tillslut. skulle först köra ner joel till hans träning och sen skulle jag dra in till stan. men påvägen in till kungsbacka så får man soppatorsk... haha, så jävla segt! så fick sitta o vänta i 40 minuter eller nått på att mamma skulle komma med bensin. sen drog jag in till stan, fick vänta 20 minuter på pendeln och ungefär 1 minut innn den kommer så hittar jag inte min nyckel till moppen, då hade jag glömt kvar den i moppen så fick springa fort som fan och hämta nyckeln o jag hann precis tillbaka till pendeln, haha.. men fick med mej en jacka hem och några örhängen. efter nån timme i stan drog jag mej hemåt igen. bara tagit de lugnt sen dess. men ska sätta mej framför rvn en stund nu, hörs kanske sen. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0