slutar här, finns inget mer du kan få

dags att blogga nu kaaanske..?
haft fullt upp och inte orkat sitta vid datorn, så då blir det såhär. bloggar när jag har tid:)
i fredags va de sista prao dagen, sen nästa gång jag praoar går jag på gymnasiet, lite sjukt att tänka så asså..
men ialafal, de va en grymt bra sista dag, vi fick sluta efter lunch och dra oss ner till deras källa, där dom har en stor fet pool, utomhus pool, bubbel badkar, drinkar och massa frukt! hur gött som helst! där låg vi några timmar och njöt. + att vi fick 250 kronor var, så särö hus ägde ju en del!!
drog oss därifrån när klockan va typ halv sex, jag och lollo drog till subway och käka. åt min första hela subway nånsin, yääääää! haha, nä men de va gott som vanligt sen gick vi till hemköp och köpte gurka och dipp, tänkte vi skulle vara lite nyttiga, hehe.. sen hem till lollo och kolla på idol & kronjuvelerna.
& igår då blev de en mys dag med mina bröder! åkte till hemmakväll och hyrde två filmer och köpte lite gott. sen på kvällen vid sex tiden och jag o hämtade lollo så åkte vi till ica maxi och köpte lite gott till kvällen då de blev en väldigt behövlig tjejkväll, ni är grymma tjejer! blev alltså inte så mycke sömn inatt, så nu är jag rätt trött kan jag säga.
blir att lägga sej tidigt idag, skolan i morgon igen efter 3 helt underbara veckor. taggad? njaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0