det börjar bli lite bättre nu min vän

sitter här och gör ingenting faktist. ska nog fixa i ordning lite grann för i morgon snart sen kolla runt på lite klänningar åsånt, snart nyår jö!
min dag har varit mycket bättre en vad jag trodde den skulle bli. väntade mej en hemsk dag.. va ju på prao på särö hus, vilket inte va så hemsk som vi trodde. as kul folk där och dom har sjuuukt god frukost, haha! jag stog i servisen idag, fick servera mat, plocka disk, ställa fram grejor, vika servetter haha, osv... men de va rätt så chill:) i morgon ska jag va vid poolen, alltså vara i ett rum där det är cirkus 40 grader varmt, haha jag överlever säkert, eller..
tackis lollo & steppi för idag, vi ska klara oss igenom den här veckan tillsammans, haha! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0