sif

ligger i stephanies säng och kollar runt lite på datorn medans stephanie duschar. vi ska fixa oss lite grann och sen dra till lygnen där vi träffar lite folk för att fira stephanie som fyllde år igår:) så de blir mys.
idag i skolan hade vi sif dag. de är när hela skolan drar till bräckan och gör massa tävlingar åsånt. gick ju som vanligt inte speciellt bra för våran klass. haha. de börjar med att jag skadar mitt ben, mitt knä är helt fuckat.. kan inte stå riktigt på de. så ska anatgligen dra till doktorn i morgon och kolla de. sen fick julia en spark i ansiktet av james.. sen va de en tävling där alla i klassen skulle över en ribba som va 170 hög. då fick dom för sej att kasta över tim och att james skulle fånga han på andra sidan. så dom kastade tim över ribban, och då blev de alltså 2 meter upp i luften, james går undan och tim landar på marken med ryggen och axlarna först. så han fick åka inte till sjukhuset.. vet inte hur de är med honom nu, men han har nog brutit något.. fucka denna dag! åså kom vi sist i alla tävlingar? tror jag. haha.. lite fail faktist. men men, vi e som e...
hade inte så mycke mer att säga, får se om de blir nått mer inlägg idag. isåfall när jag kommer hem ikväll. men vi hörs! puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0