Ligger i min säng och är verkligen dö tröt...

Ligger i min säng och är verkligen dö trött.. Ska igentligen äta nu men jag orkar faltist inte.. Så jag skiter i det nu. Blev inte speciellt bra uppdatering igår.. Haha! Men hade fullt upp! Skolan som vanligt sen drog jag hem till lollo en stund och åt, sen drog vi vidare in till göteborg för att fixa piercingen:D!! Som ni fick en sjukt dålig bild på igår. Men det gick ialafal as bra, känndes ju en del men gjorde inte så ont. Han sa att det skulle ta en timma att ta hålet och nu förstår jag varför.. Haha så jävla mycke han prata va, hade han inte pratat så mycke hade vi hunnit med både mej och lollo på 10 minuter. Haha men de va en go kille de där ialafal, rätt bra att han prata ändå:') då glömde man av lite att man skulle pierca sej.. Men yaa, nog tjatat om det, ska snart börja fixa mej för skolan åså sen dra ner till bussen. Men blir nog mer uppdatering när jag kommit hem från skolan, så vi hörs då! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0