jag kommer

blir väldigt dålig uppdatering nu när jag går i skolan och måste plugga en massa. & det får ni tyvärr stå ut med. men ska försöka blogga så mycket jag kan!

men idag då, tillbaks till skolan efter en underbar helg. har börjat med sexualkunskap och kärlekstema typ. lär bli intressant med min väldigt mogna klass:')
åså en as läskig sak som hände på NOn, vi satt och kollade på en film och så hör jag bara att något slår i golvet så ser jag att axel ligger där. så hade han svimmat:o sjukt läskigt, han satt bara på stolen och föll av den! ushush! sen filip tog min telefon och gjorde så att den blev avaktiverad i en timme. kul..naaaa...! men förövrigt har dagen varit väldigt seg, och hänt liiiite funny saker, hähäh, stephanie... ;);) haha!

men blir la till att plugga lite till nu då, sen fixa för i morgon osv. och får se när ag bloggar nästa gång. hörs då ialafal! puss


Kommentarer
Postat av: hanna stångberg

hejsan, jag har just nu en tävling där man kan vinna 500:- i presentkort så var gärna med och tävla såhär gör du får att kunna vinna: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=1602611



lycka till :D mvh hanna.

2011-05-04 @ 01:13:57
URL: http://www.nattstad.se/hannastangberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0