borta bra men hemma bäst.

yes, är äntligen hemma nu. varit en rätt chill helg uppe i lilla skara. som jag sa så drog jag och mamma in till skövde och kolla lite. fanns massa affärer åså där så de va mysigt. satte oss också på en thai resturang och käka en fyra rätters middag.. haha kan säga att jag va proppmätt efter det! haha! sen åkte vi tillbaka till skara och hotellet. så la vi oss och kolla lite på tv och bara tog det lugnt. idag då har vi kollat lite på hockey, haha därför vi åkte dit jöö.. men jag har ialafal haft en jättebra helg. skönt att få komma hemmifrån ibland. kändes också väldigt skönt att gå runt på stan där uppe och att ingen kände igen en. haha..

nu ska jag ialafal börja packa upp och ta något att äta. sen blir det big brother. men hörs lite senare:) pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0