MÅNDAG 21/3

lessen för dålig uppdatering men har varit lite upptagen hela dagen idag faktist.
 skolan som vanligt, och de va nästan helklass! wiho:D saknat alla såå:') haha saknat azer liiite mindre kanske, hade ööh, bokkrgi? på engelskan.. kerstin blev ju mindre glad.. haha! sen så har jag och louise ringt runt till nästan hela kungabcka och hela göteborg för att hitta 2 jävla prao platser, efter 1298402 samtalet fick vi äntligen praoplats på någon affär på freeport, får hoppas på att de är bra där nu då! haha.  sen efter skolan kom mamma och hämtade mej så gick vi till kör skolan för att ta syntest typ, och de gick as bra! så ska skicka in den nu snart också..
sen gick vi runt lite på stan, hittade massa som jag ville ha och vet fkaitst inte varför jag inte köpte de, nu när jag har pengar och allt, haha! men får ta en tur ner till stan någon dag i veckan tror jag:)

ska snart börja tvätta bort sminket åså, sen blir det ballar av stål också, haha, älskar det programmet såhäääär mycket! grymt är det! sen efter de blir de sängen, så vi hörs i morgon. LOOOVE

& juste, jag tyckte att de va heeelt rätt person som vann top model!! ANN!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0