kär i en ängel

ahlo gubbar!
sjukt fint väder har de varit idag, ialafal här i götet, eller ah kungsbacka.. haha! VÅRKÄNSLOR!! iiiih! älska!
såg ju på bio idag med skolan, såg filmen "vegas". fattade inte riktigt varför den hette de men ah, haha! vet inte riktigt vad jag tycker om filmen. va både bra och dålig. dog massa människor å folk blev slagna, och sånna filmer är inte riktigt min grej. men va annars bra förövrigt tycker jag. åkte sen tillbaks till skolan efter bion. hade lite musik, slöjd och idrott. gutt att jag inte hade några skor på idrotten så jag kunde knappt göra någonting, fast va ju rätt lat också så orkade inte göra så mycket heller haha.
gick sen ner till bussen efter skolan i det underbara vädret, huuuur fint som helst ju! mår as bra bara utav att tänka på det! åh! sommar, hit, nu, bra, tack hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0