i´m in love

hann inte blogga igår, ursäkta för det.. hade ialafal en as grym dag igår! stack till stephanie runt 12 tiden, vi drog ut och tog massa bilder, kommer väl antagligen upp några här när jag fått dom av stephanie:) haha, ah vi hade sjukt kul kan man säga, eller de hade ialafal jag! haha! åh herre.. sen satt vi lite vid datorn, käka våfflor åså tog de lugnt. sen vid 6 tiden? drog vi hem till julia, där matte, jenni och cornelia va! hahahaha ah, en rätt kul grej som hände när jag och stephanie skulle hem till julia.. vi visste inte helt vart hon bodde, så när vi trodde att vi hade kommit rätt så gick vi ut med alla grejor, stephanies mamma lämnade oss där, vi knackade på huset, och jag kände verkligen på mej att de inte va där hon bodde, hahah och de va de ju såklart inte! vi hade rätt tur att de inte va nå¨gon som öppnade! hahaha så vi fick gå resten av vägen till julia, å gud va vi skrattade åt de sen asså, haha! rätt kul:') men vi satt å snackade massa åt massa gott åså. sen ringe vi killarna och bad dom komma dit, men de va tydligen ingen som kunde. sen efter massa vel hit å dit så ringer edde och säger att han är påväg hem till julia, och han GÅR! då ska han alltså gå typ 2 mil? hahah, maurits skulle också med, men han cyjlade ifrån fjärås. sen hittade dom tydligen en cykel som edde snodde. så vid 3 på natten så kom dom fram till julia och hade typ frusit ihjäl, haha stackarna!
jag hade de ialafal sjukt kul och jättemysigt! :')

och ja, jag kom hem för inte så längesen. har duschat å städat lite i rummet bara. funderar på om jag kanske ska lägga mej en stund å sova, inte sovit speciellt mycke inatt kan man säga, haha. blir mer uppdatering senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Heidi

fiin blogg:)

2011-03-31 @ 23:22:34
URL: http://heidibyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0