b i f f

nästan precis kommit hem ifrån tova. såg filmen "Farsan" och halva "Grown ups". haha älskar dom filmerna, speciellt grown ups, så himla rolig är den! folk som inte sätt den, SE DEN!!
sen drog vi ner till fjärås centrum, eller nu mera "fjärås torg" HAHA! så sjukt fult, fjärås torg? pft..
yaya köpte lite godis åså, sen hem ien fortsatte kolla film:) och innan jag drog hem nu så fick jag min lite sena födelsedags present. fick några jättesöta ringar! älskar dom! har kollat på dom innan men aldrig köpt, å nu är dom äntligen mina. tack tovis!:D
blir datan en liten stund till sen sängen. hörs i morgon ialafal:) LOVE


Kommentarer
Postat av: anna Linnea Sandersson

förlåt för sent svar: yeah, har haft en skön lugn morgon och nu ska jag till allum :D KRAAM

2011-03-19 @ 12:17:11
URL: http://anniebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0