200 inlägg

ysh vad jag bloggar dåligt på vardagarna.. fullt upp!
skola, jag och azer fortsatte vårat krig idag med, fast började nypa varandra istället. hm, föredrar nog böckerna då istället, gjorde inte lika ont, haha! efter skolan hade jag utvecklingssatmal, gick väl bra? hon tyckte att jag mest satt och tog de lugnt på lektionerna, haha.

just nu ialafal så sitter jag och mina bröder och smsar med varandra, och vi sitter typ 4 meter ifrån varandra? hm, vilket liv!? dom upptäckte nämligen igår att dom skicade gratis sms mej till så dom har spammat sönder mej hela dagen idag..

yaa, hemkungskaps prov i morgon då! har jag pluggat? nej! får sätta igång med det nu. puuuusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0