17/3

tjaaaaaaa!
tänkte bara uppdatera lite snabbt. ska snart ut å springa hade jag tänkt. fast just nu orkar jag typ ingentng känns de som, haha! men jag måste ta mej ut faktist, så lat får jag inte vara!

lugn dag i skolan, gjorde inte så mycket faktist. sen så är vi ju nästan bara halva klassen i skolan denna veckan. haha! as tomt ju:( saknar alla rätt mycket kan jag säga! och idag ska ju matte och jenni se justin bieber! dom har åkt till london för att se honom. åh känns lite sjukt att dom äntligen ska se honom! så länge dom har väntat! haha! hoppass ni har det aaas bra!


ne nu får jag nog allt ta å gå ut, hörs lite senare puss puss


Kommentarer
Postat av: Anna Linnea Sandersson

snygg blogg! allt bra? :D KRAM

2011-03-17 @ 18:04:28
URL: http://anniebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0