110311

nämen hallå! inte hunnit göra så mycket sen jag kom hem från skolan bara tagit de lugnt:)
haha i skolan idag på NOn så gick brandlarmet helt plötsligt, haha fyfan va rädd jag blev! va påväg att springa ut till fotbolls planen men de va tysligen bara någon test grej? haha mjo tack för att ni säger de innan åså..

nu ska jag snart börja baka, ska göra en tårta tills i morgon:D haha duktig jag är! men vi ska ha något kalas typ, för mej, joel och patrik. dom fyller ju år på söndag och jag fyllde ju år för en månad sen, så ska fira alla 3 i morgon! sen på kvällen i morgon drar jag hem till cornelia, där alla andrar tjejer är, mys! yaya nu får jag sätta igång med bakningen haha, vi hörs sen:) puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0