lyckligt!

wooho, ätit en liten yoghurt idag, och de har stannat där det skaa! haha.. jag mår mycket bättre idag kan jag säga. vilket är väldigt skönt. hoppas att de går åt rätt håll nu då så att jag blir helt frisk snart.

va ute och hämtade posten innan och då stog de att min klänning hade kommit. haha, jag som trodde de hade blivit något fel och att den inte skulle komma så jag beställde en ny igår.. haha! fan då.. jaja, de löser saaaj.
jamen jag har väl igentligen inte så mycke att säga, haha, ska lägga mej i soffan igen och sätta på någon film. hörs kanske i kväll:)

åså såg jag nu att alla min inlägg från mobilen har kommit upp NU?! wtf, hatar blogg.se....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0