Ligger i sängen i husvagnen nu och ska str...

Ligger i sängen i husvagnen nu och ska strax sova. Känns lite segt att man måste lägga sej så tidigt på midsommar.. Men ska ju upp 7 i morgon och jobba så.. Ahmad tyckte jag skulle hänga med han istället, haha, men han har de sena passet så då är de liiiite skillnad. Har förresten träffat massa goa människor här nere! Och jag trivs en ialafal:D haha bah varit här 2 dagar dock.. men de är lite knepigt att skriva på mobilen så de blir kanske bättre inlägg snart om jag lyckas fixa internett.. Ville mest bara visa att jag fortfarande lever, soo here i am!


Kommentarer
Postat av: IDIS

HejDär,söta du. Var gärna med i dagens blogg! Bli länkad inför mina 300 läsare.. kram..



fin design,btw

2011-06-27 @ 09:33:18
URL: http://sweetans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0