dagarna som gått

okeeeej, nu kör vi!
dagen innan skolavslutningen, alltså i tisdags, så kom stephanie och louise hit. dom skulle sova här så vi skulle fixa oss tillsammans innan avslutningen. vad gjorde vi? haha, planerade hur vi skulle ha hår osv, bakade, snackade, kollade på film och la oss tidigt för en gångs skull, haha! sen va de då dags för typ årets bästa dag! fixade oss, drog till skolan, satt i klassrummet ett tag och körde lite lekar, drog sen upp till idrottshallen där lite folk från skolan uppträdde, sen ner till klassrummet och fika åsånt. jag och lollo satt också och sjöng väldigt vackert:') sen gick klassen ut för att ta massa bilder. vi ville ha en bild på bara tjejerna, lyckades vi? naaaaae, killarna ville ju självklart vara med på varenda bild.. haha. men bilder blev de ialafal. har runt 600 bilder sen den dagen, men de kommer i nästa inlägg tänkte jag. men ialafal, efter skolan då vi sagt hejdå till alla drog jag hem, fixade lite grann och bytte om. hämtade sen upp lollo för att dra till skärsjön där de skulle va lite folk. men varken jag eller lollo visste vägen till skörsjön så ja, vi satt vid vägen och tog massa mongo bilder.. haha kul de med. men sen äntligen kom stephanie och cornelia så då kom vi äntligen fram! resten av kvällen spenderades alltså vid skärsjön med underbart folk. men som vanligt då va de ju inte en speciellt normal kväll.. men jag hade kul ialafal, och de tackar jag för!
och idag då, hängde jag med lollo till kungsbacka för att hon skulle klippa sej. och de blev huuur bra som helst! hon är nämligen korthårig nu. as snyggt verkligen:D vi gick sen runt i stan en stund, satte oss på en bänk och käka jordgubbar. sen satte vi oss en stund på carma också. jättemysgt:) tack för dagen bästa lollo!
sen kom jag hem och tog de lugnt bara. men träffade tova en stund nu på kvällen, spelade kubb och satt ute och snacka lite, mysigt:D

och nu är det äntligen sommarlov!!! livet äger ännnnnaaa!
ne nu ska jag börja ladda upp alla bilder, så de kommer snart ett inlägg med bara massa bilder:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0