Chacha bloggen! Får bli ett inlägg från mo...

img_1991 (MMS)

Chacha bloggen! Får bli ett inlägg från mobilen eftersom mitt internett inte vill som jag vill.. Inte bloggat på ett tag nu känner jag. Ledsen för det! Men de har varit huuur härligt som helst dom här dagarna! Träffade lollo vid ett tiden igår, spelade cub, solade och snacka massa! Drog sen till lygnevi och bara chilla på livet! Försökte bada.. Haha! Gick la sådär. Men tog bilder gjorde vi allt så de kommer i morgon! Va där till sju ungefär. Sen hem till mej och bara myste! Hände en vääääldigt rolig sak kan jag säga!! OMG säger jag bara lollo! Haha:') men ah, hon sov här ialafal, så idag har vi bara legat ute i solen och stekt. Och fan va jag har brännt mej på axlarna! Sjukt ont gör det! Inte k! Men men.. Sen drog lollo hem vid tre och strax efter att hon stuckit så åkte jag till lygnevi igen med joel patrik och jonis. hah älskar de stället:') och idag badade jag faktist. As skönt va de! Träffade också massa små pojkar där.. Haha! Så söta! Men jag bloggar mer i morgon, då ni också får fler bilder! Hörs då, puss!  Och den bilden är 1 av alla bilder jag och lollo tog:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0