22.29

gaaaah kan verkligen inte förklara hur mycket jag älskar människorna här! har nog aldrig skrattat så mycke som jag gjorde idag, skojar inte!! önska jag kunde dela med mej av det här.. ååh.. vill verkligen hem och träffa alla men vill samtidigt inte lämna alla här. vad jobbigt saker kan vara ibland assooo.
jobbade ialafal i strandkiosken idag. tänkte sola då de inte kom nått folk men så fort jag tagit av mej tröjan kom de folk som skulle handla. hah ja asså man fick inte stå i bikini i kiosken.. så till slut satte jag mej med tröjan på och sola lite så har fått en väldigt vacker rand på ryggen kan jag säga! yeeeeey! ahmad kom sen och bytte med mej. sen kom också sanne och gjorde oss sällskap.
när alla slutat jobbet tog vi cyklarna och cykla till närmsta pizzeria och käka. pizzan va sjukt äcklig måste jag säga.. haha! cyklade sen tillbaka till campingen och träffade våra "bög" kompisar som vi fortfarande inte vet namnen på hahah. roliga killar de där ialafal! ah nu fick ni ett sånt där onödigt inlägg ialafal. kan inte riktigt släppa de där. haha. men nu har jag tjatat tillräckligt så nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0