hearts in the air

hooome again, från röda holme. sov där inatt med tova, as mysigt faktist! åkte till min kusin och åt jättegod middag där, cyklade sen tillbaka till "våran" lilla stuga:)
vaknade sen tidigt idag, tova skulle upp och jobba och jag skulle passa mina kusin barn. haha, nog världens sötaste kusinbarn!:') passade dom till halv 4 ungefär. sen drog jag tillbaka till stugan och väntade på tova. tova kom, och vi gjorde lite mat sen drog vi oss hemmåt.
inte gjort så mycket sen jag kom hem, bara myst framför tvn åsånt.


vill verkligen tillbaka till mellby, NU NU NU !!! orkar inte med folket här asså, åååh fuck alla, typ.
allt va ju värsta perrrffffaaa i mellby och alla underbara människor som va där, KÄRLEK! åså kommer man hit åså bah blä. vill bah ta med mej familjen och åka ner dit nuuuuuuuuuu




Kommentarer
Postat av: Jennifer

alltid lika fin ! :)

2011-07-13 @ 11:50:22
URL: http://jwennifer.devote.se
Postat av: Anonym

sv: tack jennifer:)

2011-07-14 @ 23:11:07
URL: http://hallbergsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0