Dag 13 - Låtar jag kan lyssna på om & om igen

timbuktu asso! så grym är han! jag lyssnade alltid på honom i 5an, 6an. sen helt plötsligt slutade jag lyssna på honom men sen igår satte jag på hans skiva. hade helt glömt av hur otroligt bra han är!
Timbuktu

den här är lätt bäst: Timbuktu – Lika barn avvika bäst del 2 
hans låtar kan jag lyssna på om och om igen utan att tröttna.
sen har vi en till låt som jag fortfarande lyssnar på och fortfarande älskar lika mycket och de är Jason Mraz – I'm Yours . va de sommaren 2009 den spelades hel tiden? men ialafal ända sen dess då har jag lyssnat på den hela tiden, och inte tröttnat! det är min och tovas låt, varje gång vi träffas hemma hos henne spelar hon alltid den och vi båda sjunger.. ååh älskar det:D
ja men de va väl dom:) sen finns de ju massa låtar som jag lyssnar på jätte mycket just nu. men de är alldeles för många för att lägga upp här, haha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0