Dag 05 - Vad är kärlek.

Ja, vad är då kärlek? Alla ser olika på det, men för mej när jag hör ordet kärlek tänker jag på 2 personer som älskar varandra. 2 personer som är jätte kära. Jag har själv aldrig varit sådär riktigt kär i någon, aldrig haft något seriöst föhållande. Men jag blir så himla glad men samtidigt jättedepp när jag ser 2 männsikor som ser så lyckliga ut tillsammans. Blir glad för att dom är så lyckliga och verkar ha det så bra, men så tänker jag hela tiden att nått sånt aldrig hänt mej. Jag har aldrig riktigt älskat någon på de sättet. Vet en tjej och en kille, jag har träffat tjejen en gång för jätte längsen men vi pratar aldrig så nu. Men hon har en blogg jag läser lite då och då och hon är då tillsammans med en kille och man ser verkligen hur lyckliga dom är tillsammans på alla bilder. När jag ser bilderna på dom tänker jag verkligen kärlek!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0