Dag 01 - Presentera mig själv.

jaa, jag heter då sara hallberg. bor i lilla kungsbacka som ligger en liten bit utanför göteborg. bor med min mamma, pappa och mina 2 bröder som är 2 år yngre en mej, joel och patrik. har även 1 syster som bor i partille med sin sambo.
jag är 14 år, född 1996, fyller 15 den 12 februari vilket är rätt snart. min födelsedag har alltid varit under sportlovet, älskar det!
jag är runt 175 cm lång, ´trivs inte alls med min längd, hade gärna varit några cm kortare. men men de e nått jag måste vänja mej vid. jag har blå/grå/gröna ögon och mörkblont/ljusbrunt hår. den färgen jag har nu är altså inte min riktiga hårfärg. och jo haha det är mitt egna hår, kan se ut som om jag har löshår på en massa bilder. men jag har faktist aldrig i hela mitt liv använt löshår. men de blir nog till att skaffa de snart, vil ha lååååångt hår! typ min dröm, hah. ja vad jag babblar på haha, vad ska jag mer berätta om mej själv? jag har en underbar klass´, 8B2♥ går på världens sämsta skola dock, smedinge... 
jag tror helt seriöst på spöken. och att folk kan prata med döda, osv.
sen är jag svin rädd för hajar, fiskar å aah vatten. nej asså jag gillar att bada å sånt, men de skrämmer mej ändå så himla mycket när jag tänker på vad som finns i vattnet. får ibland typ panik när jag går på bryggor, känns som om jag dras ner till alla fiskar i vattnet. haha låter kneeppt, men så är det iaf.
ja, jag vet inte riktigt vad jag ska berätta mer. de här får räcka tror jag:) något ni undrar? är det bara att fråga på:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0