min dag

ysh nu känner jag att min blogg börjar bli riktigt tråkig, men vet nästan inte vad jag ska skriva om, några föörslag? någon?

yayaaa, min dag idag har varit as bra! skolan åså först, sen drog jag till stan med lollo, matte jenni & julia. gick runt med dom en stund åså. sen skulle lollo dansa så gick där en stund med dom andra. å jenni fick för sej att lägga sej ner på golvet? HAHA! så de gjorde hon. eller ah satt/låg. sen drog dom också hem så medans jag väntade på att lollo skulle komma tillbaka så gick jag runt och kollade i affärer, hittade ett par as snygga skor! älskar dom! men ni får bild på dom någon annan dag tror jag, orkar inte fixa det nu. sen mötte jag lollo, och som sagt så skulle ju lollo visa en snygg kille.. haha, och JA HAN VA SNYGG! rikti gulleplutt:') haha jaja sen drog vi hem efter det, sen fixat lite grann hemma nu. ska kolla lite tv och bloggar nu, så hörs vi i morgon, PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0