110221

hola! sitter och kollar på när joel spelar cod. haha och lyssnar på när maurits och adam pratar. haha herre jesus. förstår inte ett skit av vad dom säger när dom snackar cod.
idag i skolan så hade vi volleyboll turnering. gick bra första matchen men förlorade dom 2 andra, haha. så man kan ju säga att vi kom näst sist men de låter bättre att säga att vi kom 3a:) haha. men killarna sög ju ännu mer dom kom ju sista, haha. ah vi kom på dom placeringarna vi alltid kommer på varje år. lär väl bli så nästa år också.. men vi fick ju sluta lite tidigare idag också, vilket va väldigt skönt. i stället för att sluta halv 4 så slutade vi halv 1. så jag och ida tog bussen in till kungsbacka för jag behövde köpa hårfärg, igen.. men tror jag ska vänta med att färga de faktist. nu har jag vänjt mej vid denna färgen så de får bli denna ett tag:) jaja, sen så tog jag bussen hem vid halv 3, sen så har ag bara tagit det lugnt. jag borde igentligen plugga för vi har 2 prov denna veckan. men känner mej inte så taggad till de nu så de får bli i morgon istället, haha. lär nog inte bli nån pluggning då heller.. men nu ska jag sluta babbla och lägga mej i soffan en stund. hörs, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0