28 december 2011

tjenare! blev ju som sagt bio idag med tovis, "New year's eve". & den va sjukt bra faktist! så den rekomenderar jag! efter filmen tog vi spårvagn o pendel tillbaks till kungsbacka o sen vidare hem. haha vi va helt döda på bussen, höll på att somna. men med en kille bakom sej som satt o trummade till sin musik o en tjej framför som satt o sjöng till sin musik så gick de faktist att hålla ögonen öppna:)
sen jag kom hem har jag bara käkat lite, kollat på tv o tagit det lugnt. ska snart kolla några avsnitt 90210 sen sova tror jag. & i morgon ska jag få sova ut på riktigt, ska bli sååå himla skönt!
yeees, men vi hörs i morgon igen! puuss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0