söndag

hej mina fina vännor! sorry för att jag inte bloggat, men igår efter lollos dans så drog jag hem till henne, sov där gjorde jag med, lite spontant sådär. men de va kul! kollade på film, åt o snackade massor! sa godnatt flera gånger men vi lyckades inte sluta prata.. haha! men tillslut vid halv fyra så somnade vi. vaknade sen vid tolv idag, o gjorde inte ett skit, o de va gaaalet gött måste jag säga, haha! sen drog jag hem o tog de lugnt bara.. skulle slå in lollos julklapp vilket inte va speciellt lätt!! haha, jag kämpade i en timme!! lagt ner mycke kärlek ska du veta fis, haha:')
nä men nu ska jag sluta babbla, så hörs vi en annan tid! poss

å nej justde! min dator är paj, så lär bli massa mobil inlägg, om jag inte då orkar sparka igång min gamla dator, men de ser vi! äsch äsch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0