19:14

heeej! sitter just nu med min gamla dator som är sjuukt seg.. men men, får duga! lämnade ju in min skoldator idag & de verkar inte som att dom kan fixa så att jag får tillbaks mina bilder, suger rätt as hårt.. haha lite rolig är ändå denna gamla datorn, kollade igenom gamla dokument & där hade jag sparat ner massa gamla konversationer med folk, hahahahah skrattade ihjäl mej när jag läste dom!! så jävla pinsam jag va, sheet.

yees, min dag har varit väldigt seg. i skolan kollade vi bara på massa filmer, rätt chill, men de blir en aning långtråkigt tillslut när man gör det varje lektion. tur att man  har så fina kompisar ialafal! efter skolan fick jag som tur var skjuts hem av inez, tackis!!
sen jag kommit hem har jag inte gjort så mycke, kikat runt lite på datorn åsånt as roligt! men äch, vi hörs senare igen:) massa kyssar till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0