Sorry, dålig uppdatering! Men inte haft ti...

img_5654 (MMS)

Sorry, dålig uppdatering! Men inte haft tid som vanligt. Nyss snacka med min man, rasmus heter han. Vi ska tydligen ha barn tsm och gifta oss i vegas, woho! Haha goo kille som fan! Ahjaa vad har jag gjort dessa dagar, igår kom efterlängtade stephanie hit och louise! Sjukt kul att träffa dej igen stephanie! Saknat dej massor! Visatt mest och snackade åså. Eftersom vi hade ju en del attberätta för varandra haha! Och idag då, har jag varit på släktkalas eller nått sånt, drog sen hem till tina och planerade lördagen nästa vecka, hehe! Sen drog jag hem och myste lite med familjen sen fastnade jag vid datorn som vanligt. Får se vad morgon dagen har att erbjuda. Nu ska ialafal en väldigt ofräsch sara lägga sej. Sover med smink och oborstade tänder, oooh.... Läskigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0