ångest

i morse tyckte jag nästan att det va lite okej att dra till skolan. när jag väl va där va det okej. när jag va påväg hem, fortfarande okej, tills jag kom hem. då jag fick värsta utbråttet.. jag vill inte gå upp tidigt varenda jävla dag! jag vill inte komma hem och veta att jag har massa plugg som måste göras! jag vill inte göra alla dessa jävla natoinella som kommer till vår terminen! jag vill inte träffa dom där idiotiska lärarna varje dag! jag vet inte varför, men det känns bara sååååå jävla fel det här!!
jag har mått så jävla bra den här sommaren va! då jag bara fått vara med gott folk och chillat på livet. ingen som bestämt över en, sagt vad man måste göra hela tiden. men nu har helvettet börjat. lärare som säger åt en vad man ska göra hela tiden, ger en massa plugg som gör att man inte har någon fritid alls.
snälla, spola tillbaks tiden till den 15 juni!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0