liseberg

yaa, blev liseberg idag ändå! drog in med maurits tim jasmine och stephanie. sen mötte vi upp ida och cornelia också. va verkligen perfekt dag vi åkte in på. lagom mycket folk och jättebra väder. och vi åkte atmosfear!! 3 gånger till o med! ååh:') helt klart den bästa på liseberg!
sen mötte vi upp julius också så han hängde med oss, och så träffade vi julia, matte och jenni en liten stund.
köpte också en helium ballong, och ah ni kan ju kanske lista ut själva vad vi gjorde med den? eller ah vi, jasmine maurits och julius. hahahah! ni kanske kan få se filmen jag filmade när dom andades in de, haha. åh herre:') en aning kul va de assåååå..

just nu då, sitter i soffan och tycker synd om mej själv.. haha! ont i halsen som fan:( eftersom jag skrek så mycket.. inte ok! hoppas de är över i morgon, kan ju knappt svälja.. ush! men blir nog sängen snart tror jag. och i morgon är det sista dagen på lovet! oh no :o tillbringas med tova tror jag, vi ska ta årets första dopp hade vi tänkt:) får se hur det kommer gå.. hehe. men vi hörs i morgon:) pussellipusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0