säg inte nä säg jää

inte bloggat på 2 dagar, illa!
har ialafal haft de as bra dom här dagarna, som tillbringats med bästa stephanie! i måndags så drog jag, stephanie och lollo till lygnevi. där vi gick ut och satte oss på bryggan, tog massa bilder, snackade, åt och hade det sjukt mysigt! sen körde vi hem lollo och jag och stephanie drog hem till mej. hon sov hos mej till idag. vi har snackat massa, tagit bilder, ätit, spelat fotboll, varit med mina bröder, ätit, snackat i telefon, suttit ute och myst och åter igen ätit. haha vi har ätit sjuuukt mycket dom här dagarna asså! haha nästan så man skulle behöva springa några mil asså... haft de sjukt mysigt ialafal, tack bästastestephanie! :')

eftersom min dator inte vill samarbeta så får ni bara 2 bilder idag. ska försöka ladda upp dom andra i morgon:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0