tredje prao dagen

HOLA! slutade redan klockan ett idag, gött! fast va nog ändå den roligaste dagen hit tills på praoen. haha hon som ägde butiken va där idag och typ klagade på att dom inte sålde så mycket kläder som dom igentligen skulle. haha både jag och lollo tänkte typ, köp in lite snyggare kläder?!?!? haha, dom har inte speciellt snygga kläder där enligt mej. och eftersom dom inte får sålt så mycket borde dom ju fatta att de inte är snygga kläder dom har? tydligen så va det personalens fel för att dom inte pratade tillräckligt mycket med kunden? haha, asså jag går inte in i en affär och köper saker för att människorna som jobbar där är trevliga och hjälper mej? visst de kan ju va bra, men man köper väl kläder för att man gillar dom? eller? MIN ÅSIKT ialafal.. haha! men ah nog om det.. stack hem sen efter praoen. gosade ner mej i soffan och kollade på "I rymden finns inga känslor". väldigt bra film! fick sen ett ryck och började sy upp min klänning. haha! blev faktist nöjd och tänker börja använda den som man ska använda den.. brukade alltid vika ner överdelen på klänningen för att jag tyckte att den va för lång. men nu är den perfekt:D:D

ser helt skev ut på bilden, men är faktist inte det.. haha. sydde upp den 15-20 cm. så den va rätt lång innan. gick ner till knäna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0