nattii

färgade ju håret innan.. och jag kan ju inte precis säga att de blev bra.. haha! blev en blandning mellan oranget, gult, vitt och grått! naaajs! men jag vänjer mej väl vid de nu sen ska jag nog köpa mer hårfärg i veckan. haha jag och mitt hår asså, kan aldrig bestämma mej!
sen har jag ju fixat lite i mitt rum idag, fixat i ordning hela garderoben som verkligen behövdes! mitt golv och min sängkant har varit min garderob dom senaste veckorna så de va skönt att få in allt i riktiga garderober, hehe. satte också upp den nya spegeln! och vad jag älskar den! den är lite tonad så de blir mycket mysigare i rummet och de blir mycke större:') åh, loove it!
men jag hade väl inte tänkt å skriva så mycke mer för jag ska strax sova. as trött ju! vart irriterad hela dagen på typ allt och alla, haha förlåt! men då ska jag sova nu så jag blir pigg och glad i morgon, haha! sov så gott allihopa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0