Heeeeej! Kom nyss hem ifrån ida. Väldigt s...

img_1096 (MMS)

Heeeeej! Kom nyss hem ifrån ida. Väldigt speciell kväll/natt måste jag säga, haha. kvällen va lite seg i början men jag och Stephanie bestämde oss för och gå ut men jag lyckades skrämma upp henne så vi hann väl gå 30 meter? Hahah! Men efter att vi gått ut så blev kvällen mycket bättre. Så vi satte oss där ute på altanen sen kom de lite folk då och då, satt och snacka och myste:D kvällen blev väldigt lyckad tillslut ialafal! Dock är jag gaaaalet trött nu, sovit en halv timma kanske. Jaja kan ju sova hela dagen om jag vill:)) men blir nog inte så, när jag skrivit klart de här inlägget ska jag börja färga mitt hår, sen ta en lååång dusch och sen rensa min garderob. Så blir en lugn dag:) skönt! Men vi hörs lite senare så kanske ni får resultatet på håret med haha:D puussss  Ni fick 2 cp bilder som man knappt ser något på.. Haha eh ah :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0