andra prao dagen

ennu inte tröttnat på att stå i affär:D haha. tycker det är kul faktist! idag fick jag och lollo klä av och på våran blivande man.. :) han blev riktigt snygg måste jag säga! haha tog ett tag innan vi fick på armarna på honom, men de löste sej till slut. träffade emil idag också innan praoen på stationen. haha de va väldigt längesen vi träffades så det va kul:) han hängde med bort till hede med, han skulle köpa lättöl på willys? haha! men ialafal, efter praoen så skulle jag ju dra hem, men självklart så missar man pendeln till stationen och eftersom jag missa pendeln så missa jag ju bussen med.. haha tur jag har känner ja! fick vänta på att mamma slutade jobbet, jaja jag kom hem ialafal! haha. gooo grej med att vi fick sluta 2 timmar tidigare! as gött! känns dock som att vi varit i den affären massa dagar, men är ju bara 2.. haha vad jag babblar, ska göra lite nytta istället, städa mitt rum! WOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0