2/4

halo people! kom nyss hem ifrån inez. sov ju där åså, hade en as grym kväll! haha. vi är ju bäst på att laga tacos måste jag säga..;) hähä. kollade på talang igår också. och tycker faktist inte att de va någon speciell som va med. men vi får ju se nästa vecka om de kanske kommer någon lite bättre då!
och idag då, så gjorde vi våfflor till frukost! de lyckades vi med liiite bättre ialafal, haha! sen drog jag hem, så ska hoppa in i duschen nu och göra mej i ordning så drar jag med till kungsbacka för att kolla på joel och patrik när dom spelar hockey. dom ska spela mot något finsk lag..? så ah, får se hur de går. men vi hörs senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Inez örneborg

Haha, bara för att jag ska satsa på en kock kärriär :)<3

2011-04-02 @ 20:20:16
URL: http://orneborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0